10 Ocak 2011 Pazartesi

Bir güzel an


1 Ocak 2011 – Şimdi Eminönü.

Kadıköy’de geçirdiğim çok güzel bir saatten sonra Eminönü vapuruna bindim. Üst kattayım. Martılar da vapurla birlikte harekete geçmeye hazırlanıyorlar. Bulunduğum yerden Kadıköy’e bir göz atıyorum, her zamankinden daha güzel artık. Ve vapur, kendisini bekleyen martıları da alarak yola çıkıyor. Her biri, sanki yolcusuymuş gibi, bizim gibi, peşini bırakmıyorlar vapurun. Sonra Boğaz da görünmeye başlıyor, önce Kız Kulesi. Bob Dylan çalıyor bir yandan; “Things Have Changed”. Bitmesin dediğim anlar o kadar hızlı geçiyor ki… Mutluluğumun her zerresini İstanbul’la paylaşıyorum.

Vapur kıyıya yanaşıyor, önce martıları, sonra bizi ulaştırıyor gitmek istediğimiz yere. Müzik devam ediyor hala, kulaklığı çıkarmak üzereyim. Çıkardığım zaman ben de karışacağım insanlığın arasına. Elimi uzatıyorum...

Hiç yorum yok: