23 Mayıs 2011 Pazartesi

Malaga'nın Gül Yaprakları

Ne güzel gözlerin var
O iki kaşının altında
O iki kaşının altında
Ne güzel gözlerin var...

Onlara bakmamı istiyorlar
Ama eğer benden kaçırmazsan onları
Ama eğer benden kaçırmazsan onları
Bir anlık göz kırpması kadar...

Malaga'nın gül yaprakları
Özlediğim dudaklarından öpmek isterim
Özlediğim dudaklarından öpmek isterim
Malaga'nın gül yaprakları
Ve sana diyorum ki güzel kız...

Sen çok tatlı ve büyüleyicisin
Sen çok tatlı ve büyüleyicisin
Bir gülün masumiyeti kadar...

Eğer yoksul olduğum için beni küçümsüyorsan
Sana gerçeği söylerim
Sana gerçeği söylerim
Eğer yoksul olduğum için beni küçümsüyorsan...

Sana bir zenginlik sunamam
Sana kalbimi sunarım
Sana kalbimi sunarım
Yoksulluğum yerine...

Malaga'nın gül yaprakları
Özlediğim dudaklarından öpmek isterim
Özlediğim dudaklarından öpmek isterim
Malaga'nın gül yaprakları
Ve sana diyorum ki güzel kız...

Sen çok tatlı ve büyüleyicisin
Sen çok tatlı ve büyüleyicisin
Bir gülün masumiyeti kadar
Sana söylüyorum, güzel kız...


Chingon'dan geliyor: Malagueña Salerosa

Hiç yorum yok: