29 Aralık 2010 Çarşamba

Mavi Marmara Günlüğü

Mavi Marmara'yı karşılamak için İstanbul'a giderken bir takım yol notları almıştım. Bir araya getirmekten onur duyarım.

26 Aralık 2010 Pazar

02:26 Bu saatte ne guzel hava var Eskisehir'de..
03:22
Rotamiz istanbul :) (Trenimiz yeni hareket etmişti bu sıralar, Fatih Ekspresi)
03:23
trenleri seviyorum ayrica.
03:35
Mavi marmara'daki kadar olmasa da guzel bir ortam var burada. mesela intifada marşını soyleyemesek de dinliyoruz :)
04:31
Bilecik. hala seviyorum burayi. bi ara tekrar gelmek gerek belki..
05:44
hakan albayrak'in ebuzer adlı kitabini bitirdim şimdi. daha alacak çok yolumuz var. bismillahirrahmanirrahim.
06:19
Arifiye. sabah ezani okunuyor ama biz yetisemicez :(
06:47
izmit. oi va voi dinliyorum uzun bir aradan sonra.
06:52
herkes uyuyor. gunesin dogusunu bi ben gorucem sanirim :) (hava bulutluydu, bişey göremedim zaten...)
07:45
Pendik. bir anlamda istanbul :)
08:20 Haydarpaşa.
08:40
Haydarpasa'yi gordum, bi daha uzuldum :(

Hiç yorum yok: